Startup-ul românesc LifeBox, extindere în Ungaria

Lifebox, platforma online de healthy food delivery, lider de piață în segmentul său, își extinde operațiunile în afara țării. Și au ales ca prim pas Budapesta, unde platforma va fi disponibilă sub brand-ul FrissBox (o adaptare pentru piața locală, „friss” traducându-se ca „proaspăt”). Investiția s-a ridicat la 300.000 Euro și se anticipează o cifră de afaceri de aproximativ 5.000.000 Euro până în 2023.

„Ne plac lucrurile outside the box, așa că ne-am gândit: de ce nu outside the borders. Am ales Budapesta pentru că vedem un real potențial în piața din Ungaria, unde conceptul de alimentație sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România și prin această extindere sperăm să ajutăm cât mai mulți oameni să își atingă obiectivele, indiferent că este vorba de slăbit sau menținerea unui stil de viață sănătos”, au declarat cofondatorii LifeBox.


bestvalue.eu

Scrie un comentariu